Selasa, 9 September 2014

ubat Gigi safi


Ubat gigi antara yang terpenting dalam hidup setiap manusia yang mementingkan kebersihan, khususnya mulut atau gigi. Ada juga manusia zaman moden ni, tak reti nak gosok gigi, pelik tapi benar, Ini la dunia, bermacam ragam manusia boleh ditemui. 

Pilihan aku yang sering digunakan ubat gigi safi, juga lama menjadi pilihan. Ubat gigi untuk membersih Dan mencuci atau lebih Judah seperti shampoo badan membersihkan. Ubat gigi bukan memutihkan. Iklan bermacam jenama ubat gigi, langsung tak mempengaruhi aku. 

Sama jugak seperti iklan produk lain. Eksen je lebih, habuk pun tarak,  nafaz berbau kerana masalah individu itu sendiri, bukan ubat gigi, perut lapar pun sebenarnya menyebabkan mulut berbau. Jadi  talk perlu terpedaya dengan iklan, hari la macam Aku yang kita jati dari talk Judah dia hasut Dan dia pengaruhi, sebab itu Aku guns ubat gigi ni bertahun lamanya. Hahahahahahaa..... Boleh gitu!!!!!!!!!

1 ulasan:

  1. Assalammualaikum. Saya dulu pengguna tegar safi kayu sugi. Rasanya dah lebih 10 tahun sejak zaman student lagi.. But now 2018 saya dah tak gunakan dah..sekarang guna ubat gigi jenama MISMIS.Produk baru yang betul-betul produk orang melayu dan islam kita. Dijamin HALAL. Gigi pun rasa bersih. Tak ada bahan kimia (chemical) ni yang penting. Sebab MISMIS adalah ubat gigi NATURAL based yg ada KOKO di mana ia natural antibacteria. Dah tak ragu-ragu nak guna ubat gigi. Berangin dan nyaman. Korang kena cuba..lagipun kat pasaran sekarang terlalu banyak ubat gigi yang ada florida yang sebenarnya amat berbahaya terutamanya kalau adik-adik kita tertelan. Saya dah berubah, korang bila lagi!

    BalasPadam

SESEDAP RASA