Rabu, 10 September 2014

Pencuci Khusus Wanita Sumber Ayu


Dulu-dulu Aku tak guna sebarang pencuci. Takut sebab miss V adalah tempat yang sensitif. Salah langkah boleh menimbulkan atau mendatangkan masalah. Lagi pun Aku tak de masalah, so anggap memang tak penting.

Aku mula gunakan pencuci ni, semasa berkursus dengan kawan2 di pontian. Ada la sorang akak tu cakap bagus la, itu la, Ini la. Aku terpedaya le jugak. Hahahaha tak pe untuk kebaikan, harganya pun bukan malah.

Sekarang ni kalau dia hitung2, agak lama juga menggunakan pencuci ni, Dan selepas gunakan Ini, baru ada kesedaran bahawa, serial wanita perlu guns pencuci khusus untuk miss V, walaupun tak ada masalah. Ia seperti kita mandi memerlukan sabun sekurang-kurangnya, kalau tak bersabun mandi setakat basahkan badan, manager nak bersih. Alang-alang menyeluk pekasam, biarlah sampai ke pangkal lengan. Kita mandi nak bersih, nak wangi, Nak dental segala daki yang ada, baru ke terasa kesegarannya. Ha!!!!! Begitu juga la miss V. Selain membersih, baunya pun sedap. 

1 perkara lagi, mencuci miss V, tak perlu selalu atau kerap, sehinggakan setiap kali buang air, mesti cuci dengan pencuci. Kerana miss V ada baktirea baik yang melindunginya, dan kekerapa cucian boleh menyebabkan baktirea jahat mudah memasuki kawasan miss V, yang boleh mendatangkan masalah bau dan sebagainya.

4 ulasan:

  1. saya pun guna jenama Sumber Ayu..beli kat Mydin baru RM4.80 sebotol..jenama lain mahal.

    BalasPadam
    Balasan
    1. haa tau tak pe... kalau sesuai terus kan, kalau tak sesuai berhenti bimbang memudaratkan

      Padam
  2. Salam sye ade soalan sikit tntang produk ni. Sumber ayu nie boleh tak pakai dlm sehari tu kita mandi 3 kali sehari dan dalm sahari tu jugak kita pakai time mandi boleh tak pakai 3 kali sehari.. Sye cuma nak thu pendapat je..

    BalasPadam
  3. Salam, saya ingin bertanya, saya baru mencuba produk ini. tapi baru 2 hari guna kan, keputihan keluar.. adakah ia nya baik atau sebalik nya .. ?

    BalasPadam

SESEDAP RASA