Selasa, 16 September 2014

Bantal Dreamland


Dah lama Nak beli bantal, maklum le bantal yang ada dah lepar.  1 lagi batal2 yang macam di hotel ni bukan murah. Aku nak cari bantal macam kat hotel tapi murah. Kalau aku jadi salesman Aku suruh  buat sendiri, banyak cantik Nak kualiti, tapi Nak murah!!!!! Hahahahahaha itu pasal tak beli2, hand beg mahal boleh beli, bantal hari tak mampu. Hahahaha yang penting membeli ikut keperluan.

Akhirnya, kebetulan jalan-jalan ke giand nilai, mass belajar bawak kereta dulu itu. Aku ternampak bantal. Harganya pun tak de le berpuluh2, sampai 40_50hinggit. Yang ini baru Bela San hinggit je. 

Bantalnya sungguh padat dan gebu. Memang tak menyesal beli. Aku nak beli lagi, tak cukup 2. Beli untuk standby kalau ada orang datang. Tub2 sabtu Akak Aku dari seremban datang, da sampai rumah baru cakap nak tidur. Nasib baik dah ada  dua biji tu. Tidurnya kat hall je, Nak buat macam mane, Rumah Aku memang tak de apa, bilik Asyraaf je full faniture. Bilik lain, dalam perancangan, ada butjet beli. Kalau tak de, kosong je la jawabnya.

Jadi apa pun keadaan beli pada masa harga murah. Kalau mahal cukup sekadar tengok. Huhu.... Pakai baju ukur badan sendiri.

2 ulasan:

  1. kalau tengok bantal kat rumah orang semua gebu2 tapi kat rumah saya bantal pun cepat lembik. Sarung jer besar tapi bantal ciput..last2 saya buang je bantal yang lembik. Bila jalan2 ada bantal murah saya akan beli bantal.

    BalasPadam
    Balasan
    1. emmm tu la saya kalau boleh nak ada koleksi bantal sekurang2nya 6 biji... buat di guna semua tapi simpan mana tau ada tetamu.... bilik 1 je penuh perabut2 bilik lagi masih kosong 1 buat tempat sidai baju, bilik utama buat tempat solat, dan simpan baju

      Padam

SESEDAP RASA