Ahad, 21 September 2014

Hiasan Mini Di Ruang Penjuru



Eeemmmm.... ini lah hasilnya, berjalan-jalan ke Kaison. Kedai hiasan Rumah. MasyakAllah, teruja sungguh aku bila berkunjung ke kedai ini. Jauh jugak... huhuhuhu.... Ini le tempat yang sesuai untuk perempuan-perempuan macam aku. Sebab!!!! Aku memang cari idea untuk menghias rumah, bukan yang mahal-mahal, cukup pada kemampuan. Bila dah tau mana tempat nak cari, lepas ni ada butjet boleh le singgah selaku huah...huah...huah....!!!!....



Memang pilihan yang tepat, bukan sekadar banyak pilihan, harganya pun murah malah tempatnya pun selesa..acon... Asal tau tempat In Syaa Allah aku nak pergi lagi, banyak benda nak d beli huhuhuhu.... Aku menghias bukan sekadar menghias diri, rumah pun penting huhuhuhu.... Itu aku leeerrrrr.... lain orang, lain pendapat. Ada orang rumah sekadar tempat tidur... 

Kalau orang lain suka aktiviti riadah, berjalan sana sini menghabiskan duit. Aku punya aktiviti kemas rumah.... Pada aku ini lebih berfaedah, melabur duit untuk rumah pun rasanya lebih berfaedah. Sebab tu ada slogan "Rumahku Syurgaku" kalau balik rumah kemas, bersih dan wangi itu pun terapi yang menenangkan. Cuba kalau rumah tunggang langgang.... kepala pun pening........ Kepala aku la, kepala orang, orang punya pasal!!!! nak botak ke, nak pang ke .... nak lempang ke.... hwaaa....hwwaaa botak sangat.........



Mula-mula terbekenan dengan meja putih ala-ala english design, tapi tak kan sekadar meja yang mini tu, aku cari pulak bunga, tak de pulak yang sesuai, sebab meja tu kecil jer, jadi aku pilih la bunga kering, lebih mudah di jaga, eh tak payah jaga la... bio kan je. Dah bunga pasu pulak tak de, adeh!!!!! cari pulak, pening pulak nak hitam ke putih... Hitam je kan... 



Rancangnya nak letak di tempat lain, tub-tub aku letak kat suduh tepi ruang kosong penjuru di meja makan. Memang ruang nampak kosong, jadi tak menarik. Ini sementara je... Cadang nak beli Wallpaper ...In Syaa Allah.... Mudah-mudahan Allah Izinkan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA