Sabtu, 6 September 2014

Masa Untuk Berjalan



Sejak dari selasa aku bercuti panjang, bukan ke mana pun, sekadar hantar asyraaf pergi dan balik sekolah. Memang nak berehat, penat kije dari 28hb sampai 01hb, pagi ke petang ke malam, masyakAllah penat. Rumah pun tak terurus, da macam hotel, jadi tempat tidur je.



Hari ni, sempat berjalan ke mines, shopping compleks yang memang besar le jugak. Bukan shopping pun, nak karaoke je. Punya le jauh, alamanda pun dekat.

Oleh kerana si teruna tak makan lagi, pergi le makan dulu. Dia nak makan, makanan jepun, aku pulak nak makan di the chicken rise shop, kebetulan ada voucher makan.


Aku bilang sama dia Aku ada voucher, heheheheh ingat RM30 rupanya RM40. Tapi Aku guna RM 20 je. 

 Dia mengalah le jugak. Kalau ikutkan dia Aku yang pening kepala, sekejap nak ke situ, sekejap nak ke Sini, sekejap lagi aku bagi penumbuk baru tau!!!!!!!. Susah kalau hati orang tak tetap pendirian, dah beberapa kali Aku perhatikan. Dua tiga kali macam tu aku mula naik hangin, sound terus je. 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA