Ahad, 6 April 2014

Krim Siang Dan Krim Malam Nivea



Sebelum ni aku pilih produk nano white, dari pencuci muka, toner, pelembab, krim muka, pencuci mek up, krim mata, masker sampai le ke pengelupas. Serum pernah jugak juga sebotol ke dua tapi tak de apa2 kesan dan mahal, jadi tak la pakai. Aku selalu beli barang masa offer, selalu simpan buat stok, biasa la kalau tak offer mahai... tak boleh tahan.

Oleh sebab mahal la aku tukar ke jenama lain, mula dengan krim siang dan krim malam nivea, ok je tak de masalah. Yang penting lebih murah dari nano white. Aku pilih sebab produk berasaskan air, kalau yang krim yang banyak minyak sangat tak sesuai dengan muka aku ni yang berminyak walaupun nampak kering.

Sekarang ramai menggunakan produk yang popular di FB, tapi aku tak teruja nak try, walaupun teringin nak guna produk yang berasaskan argan. Tapi mahal sungguh harganya. Jadi Nivea pilihan yang mungkin sesuai. 



3 ulasan:

  1. Saya selalu beli pun produk yang murah2 jer Idah....macam Safi dan Shahirah. Nano White tu kan mahal, tak mampu la nak beli. Drpd beli barang kecantikan mahal, lebih baik belikan barang anak2...susu dan pampes pun dah mahal. Sekarang ni kalau tengok kat FB macam2 brand ada dijual, tapi kadang tu saya takut nak cuba sebab mungkin barang tu takde kelulusan KKM. Sebelum ni saya pernah guna SF Beauty tapi bila cari maklumat kat internet, katanya SF Beauty tu ada merkuri dan berbahaya. Dah la mahal ada bahan kimia pulak. Terus saya tak pakai. Sekarang ni saya pakai barang yang biasa2 jer....

    BalasPadam
    Balasan
    1. saya tak kisah mahal berpuluh ringgit, kalau beratus dah tak mampu.... 1 lagi nano white @ nivea ni lebih meyakinkan, lepas tu sesuai dengan kulit saya mcm safi rania x sesuai dengan kulit muka saya. Dan sebenarnya 1 bekas tu boleh tahan lebih sebulan misah walaupun mahal sikit je.... berbanding produk yg d jual d FB mahal pastu sikit je...

      Padam
  2. Saya mau beli produk Nivea cream siang mlm

    BalasPadam

SESEDAP RASA