Sabtu, 27 September 2014

Adjustable Shopping Bag


Cantik kan!!!!!!!

Emmmmm.... Akhirnya Aku dapat jugak beli beg ni. Dah lama Aku servay bag troli ni, untuk apa?????? Untuk Aku la hehehehe.... Ada yang dia perbuat dari besi, berjaring2, mahal di pasar malam pon ada jual 50, Aku tengok kat mydin 30++. Aku beli di giant bangi 29.99 pandai kan!!!!!! Letak je la 30 kan senang. Tapi sebelum ni aku ke giant tanjung agas 25 je, menyesal x beli haha.....


Pemegangnya boleh d adjust

Aku selalu ke pasar tani, seminggu 2 kali bukak, 2 kali juga aku pergi hehe dan selalunya banyak beli lauk pauk, barang basah, barang kering, pendek kata barang dapur la, kadang2 beli baju. Itu pasal kalau membeli hampir 100 atau lebih 100 duit habis huhuhuhu... Itu yang barang banyak tak cukup tangan.

So, beli la bag ni, boleh letak barang yang di beli, Dan boleh Jalan dengan senang hati, tak de le siksa tangan aku Nak tanggung bebanan bebarang. Hand beg pun boleh letak dalam itu sebab ada cover. Boleh di lipat Dan cover nya boleh di basuh. 




Cantik!!!!!! Hijau lagi, hehehehehe sungguh berkenan aku, sebelum habis biar aku kebas dulu. Lagi pun murah dari tempat lain, cover pun cantik macam Aku!!!!!! Ah!!!!! Cantik ke huhuhuhu. Benda ni penting bagi aku, itu Pasal aku beli.

Cerita Pasal pasar malam ni, Aku selalu bagi duit pada Asyraaf tak banyak seringgit je, untuk 1 tabung derma, ada la dalam 2 ke 3 orang yang mengutip derma, so Adilah bagi mereka, semua dapat. Setiap Kali ke pasar bersama Asyraaf derma antara aktivitinya, sekarang kalau Aku lupa, Asyraaf akan mintak duit, mengingatkan Aku, Nak derma katanya. Asyraaf suka Dan dah jadi  biasa pada dia. 

Sekian, terima kasih, hahahahahaha

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA