Ahad, 7 September 2014

Aura White Glutathione Collagen


Daripada soy collagen, Aku bertukar ke aura white pulak, ingat Nak try je, tapi dah 3 bekas Aku gunakan. Aku memang talk terfikir Nak guns aura white ni, al maklum le mahai wei!!!!!! Ini kerana " jom heboh" Yang di buat di putrajaya. Terpengaruh Aku!!!! Kerana dapat baju t-shirts. Dalam hari fikir cukup ke ni yang pertama Dan terakhir, huhu....

Tapi sebenarnya, kos antara soy collaagen dengan aura white, lebih kurang, aura white lebih mudah, tak perlu memasak air, gunakan air sejuk aka air masak, bezanya aura white ni tak boleh gunakan air panas, kerana bombing zat2 yang ada dia dalamnya hilang.

Apa yang membuatkan Aku terus menggunakan aura white ni kerana bau di badan hilang selepas sebulan Aku guna. Selainnya tak nampak ada kesan. Sebabnya Aku baru terbaca, yang kene  minum air kosong sebanyak 3ml hinggal 5ml. Mungkin kerana itu kesannya kurang, Putih!!!!! Memang tak la. Kebaikannya seperti dia bawah:


KEISTIMEWAAN AURA WHITE GLUTA COLLAGEN 900,000MG 
~50% pencerahan ketara dalam masa 1-2mggu jika anda mengamalkan secara konsisten..
~pemulihan kulit yang rosak dan bermasalah
~kulit lebih anjal dan cantik
~atasi kedutan dan garis halus
~pencerahan kulit yang lebih cepat
~mengetatkan liang roma
~menguatkan kuku dan rambut
~menguatkan sistem imunisasi badan
~membuang toksin dalam badan
~atasi masalah jerawat dan jeragat
~awet muda dalaman dan luaran
~tiada lagi sakit sendi
~mengandungi prebiotik 5x stem sel
~sesuai bagi ibu mengandung
~dengan nutrien yang tinggi dapat membantu tingkatkan pengeluaran susu ibu
~kecantikan kuku dan rambut
~memberi tenaga yang optimum
~kurangkan kolestrol~hilangkan parut dan selulit
~atasi rekahan tumit kaki
~tidur yang berkualiti
~melawan radikal bebas
~sesuai untuk lelaki dan wanita

**Wajib minum air kosong 3-4liter sehari untuk kesan yang lebih cepat.



2 ulasan:

  1. mahal tu IDah..tak mampu saya nak beli ...kalau beli Aura White, belanja dapur pun boleh lingkup

    BalasPadam
  2. haah misah ada butjet beli, Alhamdulillah rezeki saya walaupun hidup sendiri cukup tak bergantung harap dengan org lain...

    BalasPadam

SESEDAP RASA