Selasa, 23 September 2014

Sup Gear Box


Fuh!!!!!! rasa dah lama tak pekene Sup Gear Box ni, teringin tapi tak berkesempatan. Aku makan sup ni di 1 tempat je. Kat Tanjung Agas, betul-betul tepi jalan dekat lampu isyarat nak ke kawasan perindustrian. Gerai no. 7 yang baru buat.

Alhamdulillah minggu lepas hari jumaat dapat la aku singgang, makan dengan Asyraaf dan anak-anak buah, berempat je ke Muar, balik kampung kononnya. Merayap ke Giand kononnya, tapi perut tak berisi, so makan la, selepas merayap king hihihihi. 

Cerita pasal muar aku teringat kat akak Jah, 1 tempat kerja kat Hospital Muar dulu, teringin nak jumpa dia, raya hari tu datang tak de kat rumah orang lain pulak aku jumpa si botak king huhuhuhu. Masih tak berpeluang jumpa, In Syaa Allah aku nak pergi rumah dia Raya Haji nanti, itu pun kalau aku rajin nak balik. Entah kenapa aku kerap teringatkan dia, lama tak denagar khabar. Apu pulak banyak masalah sebelum ni. Ini dah ada kenderaan In Syaa Allah Moga Allah perkenankan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA