Khamis, 18 September 2014

Pencuci Lantai Aeon Big



Mula-mula dapat kunci rumah macam-macam nak dibeli termasuk pencuci lantai dan barang-barang asas yang lain, Oleh kerana nak jimat, beli je la pencuci lantai Big Value ni, biasa la produk AEON Big dah shopping pun di situ.

Perkara biasa bila cuti, antara aktiviti di rumah mengemop lantai. Bila selalu kerja hujung minggu, atau balik kampung. Perasaan ni lain macam. Dalam hati selalu kata "rumah dah lama tak mop". Kerja rumah memang sejak sekolah lagi dah buat, memang tak kekok dan bukan pelik. Cakap dengan kawan kat opis pun dia bising, "sebok je dengan rumah dia" kan!!!!! Aku memang manusia yang suka duk rumah, kemas2.

Selepas menggunakan pencuci ni, aku terus menggunakannya, selesa dengan wangiannya, walaupun bukan produk yang glamour... kan!!!!!. setiap pencucui tak sama, ada yang meleket selepas di mop, kerana itu terus gunakan pencuci ini, yang penting memudahkan.

2 ulasan:

  1. yang penting jimat...rumah pun bersih...tak yah cakap kat kawan idah...lebih baik cakap kat blog...saya lebih suka menulis di blog daripada cerita dgn kawan2...lain kita cakap lain pulak org faham.

    BalasPadam
    Balasan
    1. lain faham tak pe..... duk nyampai tu yang tak boleh tahan

      Padam

SESEDAP RASA