Isnin, 19 Mei 2014

Nurbeautyline Soy Collagen Premium




Aku tak pernah berminat dengan makanan kesihatan. Tak pernah percaya, aku memang manusia yang susah untuk di pengaruhi..hahahaha nak nak yang melibatkan duit.... orang nak kasi duit pada aku boleh la... orang beri aku ambil hehe...

Tapi nak di jadikan cerita... Juru tari aka lelaki pulak tu dia cakap Aura white tu bagus, dia mencantikkan @ memulihkan struktur kulit... Wah!!!! aku teruja nak cuba.... Tapi bukan aura white pilihan aku, aku try  produk Nurbeautyline..... Ingatkan murah rupanya sekotak hanya ada 10 sachets je... 1 hari 2 sachets... ek!!! eleh!!!! konon nak jimat@nak yang murah rupanya lagi mahal dari aura white..... memang poyo, aku pun beli bukan nak tanya2..... alahai poyo..... poyohan... 

Oleh kerana sedap, aku jadi ketagih hehe... Aku tak anggap ini makanan kesihatan sekadar minuman soya, memang sedap.... Yang jadi masalahnya susah betul nak cari menatang ni, aku selalu beli kat pasar malam. la ni dah habis. Last2 aku pilih produk lain. soy collagen jugak, Yang ini sudah tamat riwayat kesan degil hehehe. Baca kebaikanya???? 


RAHSIA MUDA JELITA


NURBEAUTYLINE SOY COLLAGEN PREMIUM formulasinya yang mengandungi extra collagen dan tambahan 16 Vitamin mineral merupakan minuman kecantikan yang bakal merubah struktur dalaman kulit anda menjadi lebih sempurna dan menawan.

KHASIAT SOY COLLAGEN PREMIUM NURBEAUTYLINE
Menjadikan kulit yang sihat lebih muda, anjal, cerah dan sekata.
Menjadikan kulit lebih cantik, tegang, lembut, halus, licin dan gebu.
Melambatkan proses penuaan.
Menyerlahkan kejelitaan luaran dan dalaman.
Mencantikkan kulit dan menaikkan seri wajah.
Mengekalkan keremajaan kulit, wajah yang muda dan kulit yang sihat.
Membersihkan darah lalu mengurangkan jerawat.
Mengurangkan garis-garis halus dan kedut-kedut.
Mengurangkan paras kolestrol dan memberi tenaga pada tubuh.
maklumat dari : http://www.lidbeautymall.my/all-products/nurbeautyline-soy-collagen-premium-promo-2-kotak-rm50-00.html

4 ulasan:

  1. Saya pun minum soy collegen ni juga..dah habis 3 kotak saya minum tapi ada kesan sampingan pulak sejak saya minum ni. Darah tinggi saya jadi naik, leher rasa tegang sangat dan sakit kepala. Lepas kena macam tu saya terus stopkan....tak sesuai untuk saya. Iklannya memanglah best..tapi badan saya tak dapat menerimanya.

    BalasPadam
    Balasan
    1. itu sementara waktu je misah.... saya pun macam tu mungkin untuk serasikan dengan badan kita.... cuba je terus...

      Padam
  2. dah jadi macam tu saya takut ler...kang jadi apa2 susah pulak....dah la anak kecik2 lagi

    BalasPadam

SESEDAP RASA