Selasa, 11 Mac 2014

Rindu Kat Mydin pulakssszz!!!!!

tengok le sekali borong........

Orang kata sambil menyelam minum air, dah kebetulan aku ke Pudu urusan membuat Lesen selesai sangat cepat, lepas makan aku 2 beranak pun merayap ke Mydin. Dalam banyak2 mydin, mydin di Pudu paling aku suka dan sebenarnya da lama aku nak ke sini, suka dengan suasananya serba-serbi lengkap, memang tak sama dengan tempat lain dan sebenarnya inilah mydin pertama yang aku pergi. Itu pasal la macam jatuh cinta pandang pertama hehehehe.



pink si ibu punya, hitam si anak yang punya....


Antara yang aku cari ini lah dia!! sejadah kecil, bukan apa da lama aku idam terutamanya kebelakangan ni selalu out station, kan senang... tak payah nak bawak sebeso-beso sejadah yang ada, nak harap hotel punya entah bersih entahkan tidak..   Tapi tu la.. tak tau nak cari di mana.

Aku pernah kesini dan nampak ada di sini beberapa tahun yang lalu... eee lamanya... Masa bujang lagi.... Mydin Pudu la hehehehe so aku pun beli la.... dalam aku memilih mana yang berkenan eh!!!!! bujang aku pun nak jugak.... sebok je .. eeemmm.. Bellikan je la...


Selebihnya hanya beli pembersih rumah je barang sendiri pun tak de, itu pun dah seratus lebih.... adeh!!!! abis duit!!!.

Aku ni memang suka pergi ke tempat-tempat yang murah, tempat popular lagi mahal ni, memang bukan tempat aku la... aku ke Alamanda pun sebab ada AEON Big.... Selebihnya barang-barang mahal.... hand beg pun da beratus2... Adoi memang tak mampu le mak nyah!!!!!  mampu tengok je la ... usik2 je  ambik berkat... kot2 ada rezeki hahahaha.... tak de sapa yang sudi nak bagi... hahahahaa

4 ulasan:

  1. saya pun suka belanja di Mydin sebab kedai Bumiputera. Masa baru2 masuk keje di BERNAMA dulu, balik kerja siap singgah Mydin Pudu. Beli kain batik dan baju tido sebab baju tak banyak masa datang ke KL. Sekarang baju tido tu dah buat kain lap dapur tapi kain batik masih ada lagi. Kenangan shopping di Mydin PUDU.

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahahaha tu le pasal.... kat putrajaya ni serba serbi mahai....

      Padam
  2. Sekarang ni pun saya masih berbelanja di Mydin juga..Mydin kan dekat dengan rumah saya di BBU.

    BalasPadam
    Balasan
    1. haah misah, kat putrajaya ni ada kat presint 15, barang mentah memang murah berbanding tempat lain.... tapi saya nak pergi tak de kesempatan jer...

      Padam

SESEDAP RASA