Isnin, 17 Mac 2014

Bukan Wanita Sempurna - Ning Baizura


   


 Bukan Wanita Sempurna

Hati diam membisu
 Menduga mencari tahu 
Ada apakah denganmu
 Hati makin curiga
 Mendengar sebuah cerita 
Ada apa kau dengannya 
 Aku bukan wanita sempurna 
Aku pastilah ada kurangnya 
Tapi ku setia
Tak mencuba ke lain hati 
 Aku merasa dia curang 
Aku merasa ditiadakan 
Aku sakit hati 
Sakitnya setengah mati 
Jangan anggap cintaku tiada


Lagu ni nak kata ada kene-mengena aku pun tak pasti tapi yang penting aku suka dengan 2 rangkap liriknya "Aku bukan wanita sempurna, Aku pastilah ada kurangnya", begitu la aku adanya...agak terharu aku mendengarnya. 

 Lagu ni tema bagi drama "romi cinta julia" bila aku terberkenan dengan sesebuah lagu aku pasti akan cari sampai dapat. Bila aku dah dengar, aku rasa penulis lirik ni sangat terus terang @ jujur  tak percaya baca lah liriknya.... itu yang aku minat 2 rangkap liriknya selebihnya, macam tak sesuai!!!dan aku rasa lucu dengan lirik "Aku sakit hati, Sakitnya setengah mati"... dengar je la.... Bila di layan lama-lama sedap jugak....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA