Selasa, 5 Mac 2013

Top Up...Top Up...



Da biasa kalau top up mesti cari hot tiket. Kalau top Up biasa RM 10, jangan kata 1 hari 10 jam pun tak sampai da habis, pelik jugak, caj sana sini dari hotlink ntah apa2 ntah, memang hot aku di buatnya. Jadi langkah berjimat cermat guna la hot tiket hehehehehe, "pengguna bijak faedahnya banyak" cewah kempen pula.....


Bezanya hot tiket ni 5 hari jeew, time nak call nak msj orang hal2 penting tub2 x boleh, kejadian yang selalu berlaku, ini betul2 punya bukan main2, huhuhuhu mana taknya pejam celik, pejam celik, eh!!!!! da expired. Time tu le kan nak abis. Bila abis top lagi, da asyik top up tak sudah2 call & sms nya jarang da menimbun pulak masa berbual & sms.

Biasanya call & sms bila ada majlis rasmi kerajaan hahahaha.... pendek kata urusan kerajaan dan kerja. call orang atas urusan kerja. Nak call siapa lagi kalau tak de urusan, akak & mak depan mata, rumah aku dengan rumah mak, sekangkang kere huhuhuhuhu. Eeemmm...... yang penting bila ada urusan kerja nak call tak de masalah tak perlu risau kreadit nak abis, sebab panggilan  ke semua rangkaian sama rata.   Kadang aku yang risau bila pulak  nak abis ni, habis tu da banyak sangat huhuhuhuhuuuu...

duet lagu "jiwa rasa gelora" dgn ketua kg felda sri jaya" sesekali nyanyi depan orang ramai huhuhuhu....

Banyaknya guna henset untuk dengar lagu yang kebelakangan ni aku suka dengar lagu "terlerai kasih" biasa la tu, dengar, ikut, pastu p karaoke. Da lama tak p karaoke, sabtu ni macam ada peluang lepas balik kerja kat kesang boleh la singah giant hehe. Lain daripada tu buat main game, nak2 tugas MC yang nak tunggu perasmi berucap berjam-jamkan, jadi untuk isi masa lapang main la game yang aku download huhu... syok jugak rupanya.

alamak panjang pulak ceritanya, lari pulak tajuknya.... apa yang penting kurangkan kontrovesi berdiri di kaki sendiri huhuhuhuhuhuhu.....


2 ulasan:

  1. Saya tak pernah pun beli hot tiket ni..saya pakai prepaid biasa jer. Sebulan RM30 ..dari dulu sampai skrg prepaid la yg saya guna.

    BalasPadam
    Balasan
    1. di daerah banyak kerja luar misah, jadi MC, berhubung dgn orang2 K1M, jadi top up biasa cepat habis lagi2 kalau tak sama rangkaian, kalau call cepat abis tapi kalau hottiket, semua rangkaian samarata sms & call, tu yg jimat....

      Padam

SESEDAP RASA