Isnin, 25 Mac 2013

Peplum Dress



Suka tengok iklan2 di FB, jadi teringin pulak nak try, jalan p pasar malam..... fuyoo.... ada le pulak. Apa lagi aku pun cuba, boleh2. Hahahahaha sekali dua X tiga X. Baru aku sedar peplum ni sesuai untuk orang yang slim jer. Rasa badan ni macam kurus lagi tapi, bila pakai baju ni terserlah kegendutan ku huhuhuhu... 

Tak pe la pakai untuk jalan2, da beli tak kan nak pulang balik, aku suka baju ni, macam baju pantin, renda2 bagai huhuhu... cuma ketatnyaaa....

Mungkin kerana kainnya dan tak sesuai dengan badan aku yang berisi dan bergedat2 huhuhu. Tapi masih nak cari peplum sepasang, tengok di peace macam tak de new design lagi... Emmm... x pe aku akan cari jugak... Kalau berkenan dihati baru beli, tapi kalau materialnya x sesuai pun tak boleh beli nanti nambak gendut jugak.




nampak tak cantiknya..... Aduhai....


Tambah buat muka buruk pulak, da le pakai baju tu pun nampak buruk huhuhuhuhuhu 

2 ulasan:

  1. Ok la IDah pakai, kalau saya yang pakai dah macam sarung nangka. Tak pun mcm tayar spare..hahaha..badan saya lg la besar, perut buncit tak nak turun. Nak pakai baju kurung malaysia pun dah malu..pakai baju kurung Johor jer...

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak OK la misah, badan nampak sangat2 gendut. saya pun semakin berisi, perut pun buncit jugak hehehehehe...

      Padam

SESEDAP RASA