Sabtu, 1 November 2014

Pop-Up Spice Rack






Ini tempat atau pilihan baru untuk Aku letakkan rempah penumis, seperti kayu manis, bunga cengkih, bunga kawang, buah pelaga dan biji manjakani bukan rencah makanan hahahaha.

Aku beli di dataran gemilang, jadi  kebiasaan setiap hari jumaat ada gerai2 jualan. Terbekenan sebab warnanya hijau, selebihnya Aku memikirkan bekas baru untuk diletakkan rempah menumis, sebelum ni aku letakkan sebotol campur semua.

Sebelum itu pun Aku letakkan berasingan tapi bekas lama dah agak lama digunakan ada Yang rosak penutupnya, penutupnya pudar Dan ada yang lost sebab pecah.

So, sekarang inilah pengantinya. Selain digunakan sebagai bekas, cantik juga design kreatif orang yang buat. Aku beli harganya RM 20. Tapi dia Mr. DIY belas-belas ringgit. Tak kisah la. Yang penting cantik lagi penting hijau  hehehehehe.

2 ulasan:

SESEDAP RASA