Rabu, 18 Jun 2014

urgen!!!!

Urgen!!!!  calon suami di kehendakki.... hehehehehe....... tak de kene mengena.... Tiba2 je kan. Buat iklan pisau cukur.... MASKULIN.

Apa yang aku ada kalau bukan kerja. selagi lom tutup mata. kerja, kerja, kerja. Bos tanya profail peserta ujibakat koir, dia bukan mintak pada aku, mintak pada penolong dia, tapi aku jugak yang buat untuk penolong dia tapi apa yang ada pulak tak seperti yang dia inginkan. 

Pening lalat sekejap dia. Kesian aku tengokkan, aku la offer untuk buat. Maklumat peserta koir memang ada pada aku pun hard & soft kopi nya. Tapi tu la, last minit & urgent dah tu jam 5 baru bagi tau. Asyraaf pun 5.30 dah balik sekolah.

Apa lagi bila benda nak cepat, kepala aku pun macam2 fikir. Terfikir pasal makanan, Alhamdulillah kebetulan ada pasar tani di tempat letak kereta dekat dengan KKMM. Ambik Asyraaf balik sekolah, singgah pasar tani beli makanan masuk opis semula. Yang best tu bila cakap dengan Asyraaf nak kene p opis dia boleh pulak nak sayang (cium) aku..... " Yap nak sayang ibu hehehhe rasa macam nak masuk sekolah pulak...." ceh!!!! betuah punya anak, dia memang suka p opis aku, tengok katon le apa lagi.

 Jenuh aku mencari gambar artis, sekarang bukan susah cari je FB dia orang hehehehehe..... nasib la dia orang... ada yang cantik meletop ke deba boom.... ada yang ala kadar je... nak buat macam mane orang yang simpan gambar dia orang tak de di pejabat.

Sampai 11.30 mlm masih tak siap... aku pun tak boleh tahan, balik je la, makanan yang dibeli pun aku tak makan... da mlm masuk freezer je la.... esok sambung.... Esoknya pulak motor tak boleh starts. MasyakAllah dugaan sungguh. Naik bas la... lambat sikit dari biasa... Terus sambung kerja semalam. Siap seperti yang bos nak, kebetulan dia nak  meeting dengan KP jam 3 pm dan nak bawak bersama profail tu, jam 1. lebih siap.... eh!!!!! bos mintak pulak profail dibuat dalam bentuk slied pulak. Aku faham la, buat power point, Alhamdulillah siap jam 2.00 pm... 

Aku tak sangka, dalam sebok aku buat kije, aku tak perasan dengan perut aku yang tak berisi dari malam. Pelik faham2 je perut aku ni kan.... lepas siap, baru terasa badan menggigil.. Aku terus p makan. Apa yang patut aku buat aku tinggalkan dulu...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA