Rabu, 11 Jun 2014

Dah seminggu lebih!!!!! risau...


Aku dah perasan beberapa hari ni dari minggu lepas mata aku mengeyet eh!! macam kenyit pulak ek... berkedip2 mata kiri sebelah bawah... Tapi baru hari ni tergerak untuk search internet apa maksudnya. Bila dah tau hati jadi risau pulak..... Nak menangis, nak dapat musibah atau kesusahan. Bukan nak percaya, tapi rasa terganggu. Memang betul semalam aku agak sedih dan menangis.... Tapi itu kerana salah faham. Hati ni kan!!!!

Nak kata kecewa ye jugak, risaukan tablet lenovo yang baru beli rosak. Masalahnya sama dengan hendset lama, tak boleh hidup. Dalam pembaikan. Dah la beli kat KL central, nak kene berulang pulak ke sana... Rasa tertipu pun ada. Ini le sebab tak reti sabar. Rancang nak beli kat Muar, cadang nak beli samsung lenovo pulak aku pilih... Hai!!!! sabo je la, buat masa ni pakai henset Asyraaf. Tak de FB, whataap, wechet bagai. Sepi seketika... Tak tau bila siapnya. Aku siap ke tribunal pengguna... Rosal lagi jage le.... memang masuk court la.....

Tapi itu ke sebabnya mata ni berkedip... Risau jugak... Macam2 la... Ada2 je dugaan untuk aku. Hati ni tak tau apa rupanya, penat dah dengan semuanya.... Tapi andai ada apa2 berlaku rehda je la.... memang lumrah yang hidup pasti akan diuji.... Hanya mampu memohon maaf andai melukai dan memaafkan andai terlukai... 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA