Selasa, 10 Jun 2014

Siap jugak!!!!!!!!!!!!!!



Huh!!!! jenuh nak hadap akhirnya siap kerja yang sangat penting.... mau tak penting untuk ISO tu, nanti pentarama punya pasal 1 jabatan tak dapat ISO hehehe kene complen... 
Alhamdulillah selesai. Semua dah teratur... macam kat umah aku semua teratur.... kononnya lah!!! haha... Beberapa hari  meja aku sengaja dibiarkan dengan keadaan fail yang berlambak begini. Esoknya datang terus sambung. Agak terkejar-kejar jugak la nak siapkan, sudah terlajak dari tarikh sepatutnya. 1 lagi aku mau cuti seminggu dengan tenang tanpa memikirkan kerja  hehehehe... Dah pun selesai bercuti.... Alhamdulillah.



Bukang senang nak siapkan kerja ni, bila aku nak buat ada kerja lain kene buat, bila nak buat kene kursus, bila nak buat ada show... bila nak buat kene buat lo, bila nak buat kene cari hotel.... alahai!!!! dugaan!!!!. Oleh kerana aku tak keluar dan oleh kerana bos2 tak de memang seribu rahmat untuk aku siapkan kerja ni. Bila semua tak de.... aku layankan kerja ni je, baru boleh fokus.... 

Akhirnya aku boleh tersenyum. Ini part aku sudah selesai hanya meneruskan je cara yang betul sistem fail, ada lagi fail2 yang lain dalam bilik fail nak d apakan pun tak tau, sebab lom tengok. Bab2 fail ni aku memang failed sikit... aku bukan kerani  N = pembantu tadbir aku S = sosial, memang le sosial kerja tang luar je... dalam opis kerja, luar pun kerja. Tapi nak tak nak kene berguru dengan N17 nak tau sistem yang betul. 

Kalau aku jaga fail pun tak pe, tak payah keluar senang hidup aku hehehe....





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA