Khamis, 12 Jun 2014

Beauty Nourishing Dove



Dah lama nak cuba mandian dove ni....  Kawan aku pun pakai ni, memang dah lama pun di pasaran. Aku pulak baru nak try pek percubaan dulu kononnya ... Emm... ternyata sangat wangi.... ditambah pulak dengan Body Lotion In-Shower Intensif nivea selepas guna Dove ni.... fuh!!!!! keluar tandas memang harum semerbak.... Tapi tandas la yang semerbak.... badan aku tak tau le wangi ke dok....heh..

Saja mencuba, shampoo pun aku guna dove jugak... tak tau la kalau jenama sama ke tidak tak pernah pun mengkaji. In syaa Allah Selepas Habis lifebouy.. Aku nak pakai yang ini. Atau pun balik kerja guna livebouy. Nak pergi kerja guna la Dove... macam2 bau lagi best kot.... tak jemu.... ceh!!!! tapi tak best macam tak de identiti.... Aku suka haruman yang lama. Yang namanya identiti tu bila pakai produk yang sama, baunya


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA