Khamis, 14 Ogos 2014

Women Shoes Polo Hill


Inilah dia kasut raya aku. hehehehehehee memang tak canitk dan tak glamour macam orang lain. Tujuan aku beli kasut ni sebab menutup aurat hehehe... Selain tu senang tapaknya pun tak tinggi mana dan selesa sebab getah. Memang selesa untuk dipakai.

Sebenarnya aku beli ni untuk ke opis je. Sampai di opis beratur kasut yang lain, siap kasi orang pulak tu. Kasut ni murah je, tengah offer. Sebelum ni pun nak beli tapi tak jadi. Oleh kerana nak raya, so konon2nya kasur raya la. 

Aku kalau beli kasut, selalunya ada bunga ke, reben ke, kupu-kupu ke..... ala!!!!! perempuan sangat kan.... Aku memang perempuan bukan betina... yang rupa macam perempuan tapi semua tak tau huhuhuhhu....




2 ulasan:

  1. Kasut nya nampak macam lembut jer IDah....mesti selesa bila dipakai.

    BalasPadam
  2. haah misah.... selesa la kalau jalan jauh......

    BalasPadam

SESEDAP RASA