Sabtu, 9 Ogos 2014

Nivea Extra Whitening Deodorant Roll-on



Deadorant pilihan aku sejak bertahun-tahun ini lah dia Nivea Deo 24 Hr Extra Whitening Deodorant Roll-on. Lebih selesa dengan jenis Stick sebab dia tak melekit. 


Bila dan selesa dengan deadoran ini, makanya hanya ini lah aku gunakan, biasalah siapa tak tau ia untuk apa, bukan perisa makanan tapi perisa tubuh badan yang asam macam aku. Bila badan berbau inilah ubatnya. Kalau tak pakai bangla dengan aku pun tak boleh beza hahahaha...


2 ulasan:

  1. Saya pakai deodorant sejak zaman sekolah menengah lagi...sebelum tu masa zaman sekolah dulu duit tak berapa nak ada jadi saya pakai bedak jer untuk ketiak tapi bila pakai bedak lepas tu berpeluh bau pun dah semacam jer. Sejak tu saya pakai deodorant . Macam2 jenis saya dah cuba...Safi, Rexona, dsb...Skrg ni saya pakai Nivea yang cecair ...Rexona saya pakai tak sesuai, kulit jadi gatal2 dan merah macam kena kurap la pulak....tukar jenama lain pulak...Kalau agak2 dah jemu dengan bauan yang sama baru la saya tukar jenama lain. Yer la, badan kita ni berpeluh, bila dah peluh bau pun semacam jer...kalau diri sendiri pun tak tahan dengan bau masam badan ...org lain apatah lagi. Boleh pengsan dibuatnya.

    BalasPadam
  2. sama la misah saya pakai ni pun da lama, dari sek men. tapi saya kalau pakai @ guna sesuatu barang bila sesuai dan tak mendatangkan masalah memang lama saya pakai, x pernah jemu hehehehe

    BalasPadam

SESEDAP RASA