Sabtu, 30 Ogos 2014

Kasut Celeste & Edric



Beberapa hari ni aku kerja di KL Sentral, huhuhuhu memang dekat dengan media kasut ni, apa yang menarik dari jauh da nampak harga..... Dan beberapa hari Aku pandang dari jauh. 

Tiba-tiba teringin nak beli kasut. Tak pasti brand bagus ke tak, dan beli bukan kerana jenama, aku pun tak mampu, tapi sebab murah 30 hinggit je, Aku pun beli,  yang pasti kasut ni nak pakai untuk 31 Ogos. Tapi tu la "merah mak ngah" huhuhuhu.... 


Nak beli warna hitam da ada walaupun bertumit, nak beli putih, putih le pulak, takut cepat kotor nak-nak aku yang pakai kan!!!! Biru x Kene dengan baju, lagi la kalau kuning lari jauh dari baju yang nak d pakai masa 31 Ogos nanti.Ha tu dia, nak beli warna pun ikut warna bendera huhu, boleh gitu. Itu pasal pilih merah sebab warna baju hitam, putih, merah. Hahahaha.. Gitu pulak!!!!!

But not bed la, cute jugak kasut ni, material dari baldu, simple design harap selesa, in syaa Allah, tumit pun tak de. Da try tu.

Aku da plan baik punya, skaf tudung merah, tudung Putih & hitam, seluar hitam, kalau tak dapat seluar subsidi kerajaan la huhuhuhu......

Eh!!!!!! Panjang pulak ceritanya. Sekian sadakallahhulazim...... Da mcm mengaji le pulak.... What ever!!!!!!! Huhuhuhu...



5 ulasan:

  1. Merah sangat la Mak Ngah...saya tak pernah pulak pakai kasut warna merah menyala macam ni...dulu masa kecik2 ada la...skrg beli kasut warna hitam, coklat atau cream sebab leh masuk dgn semua baju. Kadang teringin juga nak beli kasut warna lain, tapi rasa macam pelik la pulak bila saya yang memakainya.

    BalasPadam
  2. Hahahahaa tu le pasal, sama la saya misah, pilih kasut hit am & putih, kalau boleh handbag pun sama, baru matching

    BalasPadam
  3. Cantik...mcmaner nk dapatknnye ye

    BalasPadam
  4. Cantik...mcmaner nk dapatknnye ye

    BalasPadam

SESEDAP RASA