Rabu, 6 Ogos 2014

Lifebuoy Body Wash



Mandian lifebouy ni antara kegemaran aku. Lebih kurang macam dettol la jugak berubat berbanding banyak produk mandian untuk cerah, untuk lembab atau sekadar wangi.

Aku suka yang ini sebab banyak buih, dan banyak-banyak mandian dari lifebuoy, yang biru tua ini juga jadi pilihan. Wangiannya buat aku tertarik yang lain-lain tu rasanya macam biasa je atau senang cerita bau dia tak sedap dihidung aku. 

Dah lama juga aku menggunakan lifebuoy ni, mencecah tahun jugak le, selesa dengan bau dan buih yang memang banyak kalau dibanding dengan mandian lain. Sebab tu bila try yang lain kembali memilih yang ini jugak, buih yang banyak boleh menyental 1 badan.

4 ulasan:

  1. Shower Lifeboy ni bau memang wangi...rumah mak mertua saya selalu guna jenama ni ..saya pulak beli tak kira jenama ...janji boleh...Selalu beli Dettol, Antabax atau jenama biasa2 punya... Tapi untuk anak-anak saya lebih suka gunakan yang berubat la...bagus untuk kulit mereka.

    BalasPadam
    Balasan
    1. saya kalau guna 1 barang dan saya berkenan saya akan terus gunakannya. Saya ni setia pada 1 satu hehehehehee

      Padam
  2. bagus betul la iDah ni....saya cepat jemu lagi satu cepat terpengaruh dengan tawaran kat shopping mall....bila ada barang2 yang buat sale dan murah mesti saya beli....tak kesah la jenama apa pun..

    BalasPadam
  3. saya lain susah nak pengaruhi saya, kalau dalam hati ada 1, tu je la.... hehehehee.... sampai 1 tahap saya dapat barang yang mungkin lebih wangi @ lebih baik ke... baru saya tukar... tapi biasanya saya pakai sesuatu barang memang lama itu.... itu jela.... hehehe

    BalasPadam

SESEDAP RASA