Sabtu, 2 Ogos 2014

Gaun Maxi Lace Hijau/Krim


Dah lama beli baju ni, biasa la aku kan.... Beli bukan terus pakai. Aku simpan dulu kot-kot ada majlis ke dinner ke, boleh pakai. Simpan macam peram buah tunggu masak hehehe.... Finally aku buat baju raya je la
save budget. 

Aku memang berkenan sungguh dengan baju ni, macam cantik je kan.... beli tak boleh try. Nasib baik balik try boleh. Ngam2 dengan badan aku, terkecil pun tak terbesar pun tak, sedang elok terletak je. Nasib baik. pakai la raya ke tiga. 

Tapi!!!!! badan aku ni kejap nampak kecic kejap nampak berisi... kejap lagi aku pun pening. 





4 ulasan:

  1. Cantik baju gaun Idah ni....dulu saya penggemar gaun macam ni...Ala2 cinderella gitu. Tapi sejak perut buncit ni malu pulak nak pakai...Ada yang saya dah hantar kampung bagi pada mak dan kakak sebab badan diaorang slimm jer.

    BalasPadam
  2. MURAH JE MISAH 59 HINGGIT HEHEHEHE

    BalasPadam
  3. cantik tapi mana orang tau harga macam tu kan....saya jer la yang tau sebab dah Idah bagitau ni....hahaha

    BalasPadam
  4. hahahahahaha sebab cantik dan murah le saya beli, kalau mahal memang tak la.............. saya bab memilih ni memang teror.....

    BalasPadam

SESEDAP RASA