Isnin, 11 Ogos 2014

Beng tangan dan Kasut Vincci Hitam





Inilah antara pilihan kasut dan beg dari Vincci, bukan 1 set tapi di suai padan biar nampak Matching.   

Mungkin ini antara jenama pilihan aku untuk seterusnya, Ini je la yang mampu jenama lain tu lagi le mahal maklum le Alamanda bukan mudah dapat barang murah. Rata-rata kasuk memang tak de yang bawah seratus. Tapi di Vincci ada pilihan nak yang mahal atau yang murah pun ada. Di Vincci kasut harga RM 20++ masih ada tapi yang lama aka tak laku kot.... so jual la berlambak.... berbanding di tempat@jenama lain, susah nak jumpa.



4 ulasan:

  1. saya pakai beg tak berjenama idah...janji boleh pakai, lagipun saya bukan jenis pentingkan gaya...pergi kerja pakai baju pakai tudung sapu sikit bedak anak saya ...dah siap terus g keje.

    BalasPadam
    Balasan
    1. sama la misah saya dulu.... tapi bila duk pentarama aka ibu pejabat ni. Wah!!!!! tengok dia orang punya kasut beg. Lebih mahal dari saya. Saya beli ni untuk di opis kalau tiba2 nak lawat kawasan jumpa penganjur program. Sikit2 penampilan kene jaga jugak, penampilan kita sedikit sebanyak memberi impak kepada penganjur.... sikit2 untuk jag anama jabatan dan diri sendiri la... bukan untuk menunjuk sebab mereka2 semuanya lagi mahal2 beribu riban untuk handbeg jer....

      Padam
  2. ratus ringggit pun saya tak beli ...ni kan pulak ribu riban. Tapi bila saya tengok orang yang keje kat Putrajaya ni, semua mesti bergaya, baju mesti lawa, mesti pandai bersolek...alahai...susah nya la kalau saya dok di putrajaya

    BalasPadam
  3. yang saya nampak orang ramai disini dengan handbeg dan kasut mahal tu memang rata2 mcm tu. Tapi bersolek dan bergaya tak sangat la misah..... saya sendiri pun simple je.... ada majlis baru la bergaya....

    BalasPadam

SESEDAP RASA