Jumaat, 25 November 2016

Plastik Cosmetics Box



Tak sabar-sabar nak membeli benda ni, nak lengkapkan kecantikkan bilik aku le apa lagi. Dengan adanya cosmetic box yang tak berapa box ni, semua barang yang kecil-kecil terletak disini. oleh kerana ianya transferend so boleh la nampak barang-barang yang ada disitu. Orang yang jujur memang macam tu eh!!....

Nampak la terletak dan tersusun je. Dengan cara begini boleh mengelakkan "cari barang tak jumpa". Sesuai dipraktikkan bagi mereka yang pelupa. Malah mendisplinkan diri, sebab lepas guna apa pun barang mesti diletakkan ditempatnya semula, kene dengan cara aku. Barang aku semua terletak, dan aku tau mana letaknya barang-barang aku.

Bila cari barang tak jumpa, aku akan cuba ingat semula last guna untuk apa dan diamana. Memang senang nak ikat bila buat sesuatu yang luar biasa. yang kebiasaannya lepas menggunakan apa pun barang, akan ditempatkan tempat asal. tempat park gitu... hahahaha.... ingat kenderaan je ke yang ada parking.. huhu sekian.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA