Selasa, 22 November 2016

My Laundry Room


haaaa..... hang ado???? kikiki.... seronok da lama ngidam nak deco tempat sidai baju. Tercapai jugak akhirnya.  Jangan main-main hakak memang suka deco-deco macam ni. Kalau cuti duk betapa kat rumah ada je duk fikir apa yang dibuat. Macam ni la.


Ada-ada je aktiviti persendirian, yang penting hakak tak kacau laki orang, bapak orang atau anak bujang orang. Walau hakikatnya hakak yang dikacau.... ha... gituwwww. yang penting hakak duk betapa kat rumah buat projek siapkan deco rumahku syurgaku. macam tut... nuuu haaa... hahahaha.

welcome to my laundry room hehehe 

Jangan main-main walaupun sekadar tempat sidai baju, boleh buat tempat tidur tau, bersih siap sapu dan mop sekali. Siapa sama angkat tanggan. Aku bab-bab mengemas rumah, susun atur rumah memang aku minat berbanding memasak, masak ni sejak kawin dengan bapak yak dulu sampai la kehari ni baru suka memasak.

Sambung balik Nampak tak besen dan baldi hakak yang tertenggek-tenggek tu haaaa.... kawasan memang terhad, so letak je la kat situ, yang penting nampak kemas jugak kan. Ingat orang je boleh bertenggek eh!!! bhahahahaha main coner2 plak.... biasa la tengok drama pun ada iklan. Blog aku pun nak jugak iklan. Kalau tak story tak panjang bhahahahaha.... Asyik Bhahaha bhahahaha bhahahaha je kan, da macam sawan katak ijo pulak engkau ni.

Apa pun yang pasti, rancangan untuk buat laundry room terlaksana juga. Biasa la aku kan join group FB Deco Rumahku Syurgaku, masing-masing melahirkan idea dan berkongsi disitu. Memang teruja dan seronok, sebab dari dulu aku minat duk ngemas-ngemas. Cumanya modal je tak berapa mengizinkan. Kalau tak rumah aku tu aku buat taman dalam rumah....

Yang penting Siap!!!! seronok.... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA