Ahad, 13 November 2016

Katil Kayu Putih Melati

tengok gambar je dulu
Hahaha tiba2 ada Melati da kenapa Ye?  lirik lagu tu  "putih-putih melati, merah-merah delima", siapa yang baik hati pasti ku terima ceh!!!! Haha apa yang lebih penting barang yang aku tunggu dah pun sampai ke rumah, hakak beli katil je, warna putih lagi!! nak cari hijau tak jumpa, tapi kalau rasa nak tukar selera boleh je cat colour hijau hahahaha, tu memang tahap sawan katak hijau....

Alhamdulillah, semangat dan seronoknya bila siap pasang, cantik cantik cantik!!! tak sia-sia pilih yang ini, tak sabar jugak menunggu, almaklum la Putrajaya ni kalau beli perabut bukan beli dan bayar barang terus hantar. Seminggu hakak tunggu dengan penuh kesabaran. Tub2 call nak hantar, aduhai hakak kat nilai 3 merayap sakan, tak puas lagi nak jalan-jalan terpaksa balik.


Aku pun siap la mengemas dengan hati bunga-bunga tahi ayam, ceh!!! hampir semua baru, dengan cadar, selimut, kelambu yang aku beli di Kedah masa ikut datin. Langsir hakak pun baru, karpet pun baru haaaa itu dia segala malanya baru dan hijau mata terpukau kikikiki.... next tima la boleh tengok. Nasib la labi, sesiapa nak jadi pasangan aku kene terima warna kegemaran aku eh!!! tiba2 hahahah. Yang penting sekali aku happy, huh!! la ni... tido lagi payah nak bangun.

Syukur Alhamdulillah, sementara ada masa lapang ni la, aku persiapkan bilik dan merealisasikan impian untuk jadikan bilik ini yang dulunya bilik solat. Nah!! kini selesai angan-angan bila terlaksana impian jadi nyata depan mata. Tak de le semewah orang lain, meja solek pun tak ada. Memang tak mau, aku memilih untuk beli laci, lebih banyak kegunaannya. 

2 ulasan:

SESEDAP RASA