Khamis, 3 November 2016

Gatai Nak bergaya kononnya....


Menunggu bulan jatuh keriba tiba2 bendera pas menjelma hahahaha



Hahahahahaha ini tengah gatai le ni, adoi!!! Al kisahnya di zaman muda remaja aku memang suka bergambar, asal jalan bawak kamera, kamera bukan sendiri punye, sewa kat kedai, sudahnya sampai sekarang nyonya kedai oskar tu kenal aku.


Post la pic ni kat FB kan, mak aiiii, ramai pulak yg like....

Rasanya macam da lama x post kat blog ni. Hari ni pulak tiba2 rasa nak possing sakan aka office x de orang, masing-masing dengan tugas. Aku nak releks jap duk pos sikit, aka snap sendiri je kot timeing kan hadoooo. Apa guna beli tab nan besar selambak ni kan hahaha.



Hari ni khamis la ter, itu yang membatik tudung dan kain, kebaya nyonya melaka, gituuu lantak la. Aku bukan masuk pertandingan bagai. Ikut suka hati la nak cerita apa asalkan senang hati hahaha. Lagi pun sendiri buat sendiri tanggung.





Rasanya baju ni tahun 2013, masa kerja di ledang, masa tu bertugas sebagai juruacara Festival Tekstail, cuma masa tu tudung lain. Tudung yang aku pakai ni, memang dapat dengan kain, sebab tu sedondon.




Aku kan pompuan so suka la nampak faminin sikit, sungguh!! baju kalau lengan pendek ke, tak de catting ke aku memang tak minat, tapi dulu la, sekarang OK je, Al maklum da tua katanya. So belajar-belajar sedar diri sikit diri dah tuek kikikiki...





1 lagi aku ni nampak macam lembut tapi dia punya kasar, siapa yang tahu? hahaha biarlah rahsia jadi penampilan begini sedikit sebanyak menyeimbangkan sifat itu sendiri. Kononnya entahkan betul entahkan tidak. Teori mak buat sendiri kah kah kah...





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA