Ahad, 12 Oktober 2014

Teh Lipton


Teh Lipton ni memang pilihan aku dari dulu, maknanya dah lama le tu. Biasanya teh jadi pilihan selain teh o, itu pun kadang-kadang sebab aku menang suka minum teh. 

Pernah juga cuba Teh Boh, tapi tak kene  dengan selera Aku, terasa tehnya pekat aka kelat. So tak berminat la untuk membelinya. Makanya Lipton la jadi pilihan. Siapa yang hunting kalau bukan tokey Lipton. Kan!!!!!!

Cerita pasal teh ni, orang kata teh ni angin. Aku dari kecik minum teh. Badan OK apa, tak de le pulak kembang setaman. Slim river jer..... Huhuhuhu... Pasan la pulak.....

Tapi Nak di jadikan cerita, Aku bertugas di Pahang, breakfast minum teh, driver makan aku order teh juga. Petang aku minum teh lagi, tak jemu rasanya dent an teh. Memang tak kira cuaca teh juga pilihan ordernya, Aku memang tak minum ais......

So bila lepas teh, teh, lepas teh teh lagi. Memang Aku rasa perut semacam je, kekembongan barangkali. So memang betul la, tapi, bila minum banyak kali. Bukan baru minum secawan teh dan  angin ke ribut ke taufan ke pulak.

1 lagi angan ke tak itu bergantung pada dari atau antibody masing-masing, kalau diri sendiri berpenyakit Dan bawa penyakit, itu bukan salah teh, tapi than punya badan, banyak lagi minuman yang boleh dipilih, jangan orang punya Pasal teh jadi  mangsa, tapi jangan naik harga sudah hehehehehe.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA