Rabu, 15 Oktober 2014

Folding Laundry Bag Fujicom




Aku sebut "bakul baju kotor" orang putih sebut "Laundry Bag" apa pun keadaan fungsinya untuk simpan baju kotor. maklum le bila rumah ada 2 toilet, master bedroom 1, kat luar 1. So agak jauh nak melego baju sampai ke dapur. Beli le bendealah ni, memang mencari, tapi sana sini mahal, terbantut, terkentut le niat tu haha.
 
Jalan-jalan ke AEON Big ternampak dah beberapa kali tengok, favorite color pulaks tu, try la csan berapa harganya. Tak sampai pun RM20, apa lagi sapu la sebelum habis..... so letak la di master bedroom.
 
Baru le Nampak kemas, kalau tak aku campak je baju di luar pintu toilet, kalau pagi tu kadang2 tak sempat nak melego kat dalam bakut, dah bersepah. Balik kije duk memungut baju kotor, dah bekejar-kejar nak masak bagai. So dah ada ni memudahkan jimat tenaga tak perlu jalan jauh huhuhuhu orang rajin, nak besarkan perut jer... 1 lagi kemas le sikit rumah aku, kalau tak bersepah pakaian dalam dan luar kat dalam bilik tu, kan tak kemas rumah aku, siapa lagi yang mengemas kalau bukan aku.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA