Jumaat, 17 Oktober 2014

Daia Softener



Daia Softener ni jadi pilihan untuk pewangi pakaian aku dua beranak. Inilah 2 yang jadi pilihan ada juga warga, oren, purple, hijau, hidung aku tak berkenan dengan baunya. Tapi macam nak cuba yang warna hijau huhuhu....

Ini juga antara yang lama digunakan, sebelum ni guna softlan, tapi sekali guna daia terminat pulak dengan wangiannnya so gunakan je la. Serbuk pencuci atau sabun pun aku guna daia jugak.

Sekarang ni sabun pun mahal, tapi nak buat apa, tak kan nak gonyoh je tak hilang bau haprak huhuhu... Apa yang penting baju aku wangi. Softener ni memang banyak pilihan, antara yang popular downy tapi belum ada hati nak bertukar lagi. Biarlah selagi hati berkenan yang ini biar yang ini je la. 1 pewangi merupakan identiti. agaknya le kwang.... kwang.... kwang...

4 ulasan:

  1. saya pun selalu guna daia softener..kalau takde beli soflan. tu jer la bau yang tak memeningkan kepala saya.

    BalasPadam
  2. Balasan
    1. Alamak da lama ni sis rasanya 1 liter rasanya

      Padam

SESEDAP RASA