Jumaat, 10 Oktober 2014

Masa untuk Mandi


Kereta aku pun nak mandi jugak. Kereta kotor terasa macam tuannya pun pengotor, so sebulan sekali mandi pun tak pe, jadi la kalau selalu mau bankrup aku....
 
Setakat ni aku cuci kereta di Alamanda RM 16 bersih luar dan dalam. Sementara tunggu tu aku cuci la mata di Alamanda, merayap le ke Aeon Big ke, Japanis Home Center ke Pakson ke walaupun aku jarang pergi huhuhu ada tapi kadang2 je  Mahai giler  barang dia. Aku mampu tengok jer... Huhuhuhu.... Yang penting balik kereta dah siap.
 
Bila balik kampung ada kesempatan aku cuci jugak free je sebab cuci sendiri. jangan main-main aku ni nampak macam lembut,  "macam" je... tapi dia punya ganas tersembunyi huhuhuhu..... Selagi aku boleh buat sendiri aku buat, ini pun sebab duk rumah bertingkek-tingkek, kalau rumah teres tak ya susah2 aku suruh orang cuci habis kan duit aku jer kan......

Aku kalau pandai buat rumah, aku buat sendiri.... semua nak buat sendiri nak jadi Lady gagah kononnya hahahhaa........... Sekian terima kasih...

2 ulasan:

  1. Kereta saya pun jarang mandi, sekali sekala jer, Yang rajin hantar cuci Shah ler...Kalau nak balik kampung baru lah rajin cuci, kalau tak berdebu dan berlapuk la kereta. Kalau musim hujan macam membazir pulak cuci kereta sebab nanti kotor lagi. Sekarang ni musim hujan, kereta pun dah macam apa ntah...janji jalan

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul la misah, kereta dah mandi dengan air hujang, bersih jugak. Saya kalau balik kg x akan cuci, sebab akan Kotor, jalan jauh kan. Balik putrajaya baru cuci, baru tahan lama bersihnya.

      Padam

SESEDAP RASA