Isnin, 6 Oktober 2014

Akhirnya............

Masa mula2 beli kereta antara tempat untuk belajar adalah tempat parking di opis. Aku takutnya nak parking kat B4 dibangunan KKMM, perasaan ni rasa macam sempit je, macam susah je, macam leceh je. So aku selesa parking di kawasan lapang belakang  opis, kepunyaan KPKT.

Tetapi kerana peristiwa parking di kawasan lapang aku nak keluar tak boleh, dua kali pulak tu, aku nekat try parking di B4. Alahai!!!!!!! Semuanya bukan lagi masalah. Sebelum ni, hanya perasaan yang dia layan, bimbang Dan takut.

Aku ke paradigm mall, Aku ke giant, Aku ke alamanda, boleh je. Tapi Nak parking dia opus sendiri takut. Tetapi akhirnya, bukan lagi masalah, Aku pun selalu datang cepat, jadi  parking madih banyak kosong.

Cerita Pasal parking, ini le masalah utama yang membimbangkan aku sebelum dan semasa baru beli kereta. Maklum le, orang tak pernah ada kereta, apa lagi memandu!!! Jauh sekali. Kesian.

Tapi setelah sebulan memandu, dan beberapa ketika sehingga sekarang, alhamdulillah semuanya dia permudahkan. Aku lebih suka parking masak bontot dulu, rasa lebih senang, berbanding masuk kepala itu yg aku x terer. eh!!!!! Betul ke sebutnya bontot... Macam lucah je huhuhhuuuu. Tak pe la yang penting sekarang semuanya bereh....

Dipendekkan cerita ikut rasa binasa, ikut hari mati, jadi ikutlah berani pasti jadi .... Lambat sikit Aku ni kalau cerita Pasal kereta dam memandu, tapi dengan izinnya  baru la ni merasa. Yang Penting semuanya atas usaha sendiri tanpa bergantung dan berharap dengan orang lain khususnya lelaki... Ha!!!!! boleh buat kenyataan macam tu.... Boleh jer....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA