Khamis, 22 Mei 2014

Pandangan orang................

1st aku pakai baju ni ke opis, lama nak pakai tapi beltnya dah rosak, duk cari yang sesuai x jumpa.... Isnin ni la aku pakai, sebabnya malas nak iron baju.... tapi aku iron jugak... tang kakinya berkedut....
Aku segan sebenarnya nak pakai baju ni, sebab betul2 ikut badan. Nampak sungguh dat2 dot2 nya. Tapi mood sungguh2 nak pakai baju ni.



Aku perasan bila aku simple berbaju kurang orang pandang pun tak. Tapi bila pakai baju macam ni.... mak ai!!!!!  mata lelaki memandang....depan belakang atas bawah kiri kanan huh!!!! gila..... entah apa yang dia nak ukur agaknya.... perempuan pun sama... je.... sebab tu tak suka sangat pakai baju yang menampak isi badan ni.... baju ni memang ikut body sebab jenis kain tshirt catton. Dah dekat setahun baru aku pakai..... dulu pakai masa raya je... ini kali kedua. Aku nak pakai baju macamm ni, malu sebenarnya fikir berpuluh kali.... nak2 kalau nak p opis.... hehe malu... Tapi bila time mood tu gonjol sikit.... memang jadi tak malu. Baru le berani pakai baju macam ni.

Bos pulak boleh tegur aku pakai baju ni.... Kenapa pakai hijau.... eh!!!!! suka hati aku le.... Aku dengan bos memang selamba je. Ada aku kisah hehehehehe..... Bos aku ngalankan je.... geleng kepala je dia.... Aku bukan senang nak nampak sirius, ketawa je memangjang.... tekak @ suara da la macam petir.... 500 meter boleh dengar suara aku petir tak petir le hehehehe...

Dia nak makan cari best friend tak de dia perli aku pulak!!!! kedekut... eee... tolong. Entah2 dia yang kedekut. Aku nak belanja bos memang tak le... Aku nak belanja orang pun aku tak cakap, time bayar aku bayar je... Tak suka nak tunjuk ada duit. Nak tunjuk macam kaya.... walaupun memang aku tak kaya hehehehe...

Walaupun kene perli dengan orang kat opis, ko kaya... ko banyak duit... haah sangat ..... aminkan aje..... siapa tak nak kaya.... tu yang ada lagu KALAU AKU KAYA.... aku kaya aku berhenti kerja..... bukak spa..... hari2 berspa.... mesti cantik dan wangi sentiasa.... huhuhu berangan pulak...

3 ulasan:

  1. Saya dah stop pakai baju cenggini...sebab badan dah naik dan naik. bila pakai baju macam ni nampak la sangat bonjol sana sini. Rasa berdosa la pulak...hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
    2. saya kadang2 je misah..... bila rasa tak malu.... setahun sekali je kot pakai hehe... kat pentarama ni hanyut sikit... terpedaya bila masing2 bergaya.... oleh kerana jarang pakai mcm ni kene dengki je le dengan kru kat opis ni tu yg segan nak pakai..

      Padam

SESEDAP RASA