Isnin, 26 Mei 2014

handphone Rosak pulak!!!!!!!!!!!!!!!!

kepentingan hp bukan untuk tipon je... untuk selfie jugak hehehehee
Nak buat macam mane dah takdir, hp aku mati pulak.... mati tak mau hidup2..... macam orang le pulak.... nak kene tanam la ni jawabnya... majuk ke apa... geram aku, aku ketuk2 dah geram punya pasal. Ingat bateri habis, dah caj tak makan saman jugak... ahhh.. dah la malas nak layan...

Jadinya nak kene beli baru.... eemm..... duit lagi dalam aku nak menyimpan, ada2 je yang mengganggu. Tak sempat nak ke kedai handphone, rasa macam bateri problem.... kalau tak belai bateri jer huhuhu... jimat duit aku....

Nampaknya buat setakat ini, aku buat tak kisah je.... Rasanya tak de orang yang penting untuk dihubungi... ye tak???? ye la agaknya.... kalau ada yang send mesej @ whatapp..... biar je la tak de yang special pun...
setakat whatapp pasal kije, kat umah fikir kerja nak tidur fikir kerja..... buat masa ni.... aku menyepi dulu...

Mana tau dapat hadiah ke... cabutan bertuah ke apa ke... kih...kih...kih... memang tak le.... dalam mimpin pun tak mungkin.... huh!!!! tu la sombong.... kononnya..

tak pe la a
ku nak balik kampung nak cuti!!!! minggu depan seminggu aku cuti, dengan tipon rosak,.... macam terancang je hehehe... memang tak dapat dihubungi le jawabnya hehehe... aku nak merayap ke Muar... berapa punya bulan yang lepas aku dah tengok hp kat samsung depan wetex... cuti ni aku nak merayap kat sana... alahai macam tangkak tak de kedai tipon... hehehe Aku dah terkenan tang tu tang tu jugak aku cari...

4 ulasan:

  1. Saya handset beli yg murah2 jer...tak mampu beli yg harga ribu-riban...Sebelum ni pakai nokia 3310 ....selagi boleh pakai saya akan pakai jer. Pengarah dan En. Shahrom kata telepon tu tukar lah yg baru..baru leh berwasup....tapi saya tak kesah pun...janji boleh call dan mesej..tu jer yg saya nak. Lepas tu hubby janji nak hadiah kan telepon...saya tak mintak pun. Dia belikan saya handpon lenovo....harga dalam RM280...murah jer IDah...ada wassup, fb...boleh la...lagipun saya bukan pentingkan benda2 tu semua....janji leh guna.

    BalasPadam
    Balasan
    1. tipon saya tu memang murah la misah.... tapi dah nak rosak nak buat mcm mane.... geram saya hentak kat atas meja.... terus tak hidup.... adoiiii bukan mati terus meninggal dunia....

      Padam

SESEDAP RASA