Selasa, 27 Mei 2014

Moliform Pilihanku...



Moliform Pilihanku... ceh!!!!! iklan.... dalam banyak2 benda, sama ada pakaian, makanan, kasut, beg apa je la.... aku tak kisah, apa pun, ada brand ke tak. Tapi 1 je pakaian dalam hanya brand molifrom jadi pilihan aku. Bukan senang nak cari brand ni, boleh jumpa d the store je untuk setakat ni.... Dah lama aku menggunakan brand ni, try yang biasa2, tak ngam la... mungkin kualiti ..

Not bad la mengenai designnya, aku suka yang berenda, bersulam, bewarna warni bagai.... dan bila membeli aku akan pastikan pilih warna yang tak de kolaksi.

Benda yang 1 ni kalau nak beli, perlukan masa.... mesti try.... saiz yang sama tak menjamin keselesaan.. yang penting cup yang sesuai dengan yang punya badan tu sendiri. Kadang2 saiz kecil tapi cup besar..... Apa yang penting bila pakai selesa, dan gam2 dengan bentuk badan... 

Penting sebenarnya pemilihan bra untuk menjaga kesihatan payudara wanita... bukan aku punya aje tet!!!!! Itu pun terpulang kepada masing2, ada orang tak kisah.... Tapi aku ambil kisah....

Pelik ke kalau cerita pasal bra... huhu... semua biasa tengok, yang ada bini lagi le biasa, tak de yang luar biasa, semua biasa-biasa. Bukan lucah pun, bukan aku tunjuk aku punya!!! Cuma pandangan orang berbeza... so p lantak la sama orang lain, yang penting aku nak cakap jugak aku pilih brand ini haaaaaaaaaaaa.... agak2 boleh jadi model tak.... hahaha....

2 ulasan:

SESEDAP RASA