Jumaat, 23 Mei 2014

Losyen Susut Perut



tengok le badan da macam tong dram!!! salah badan ke salah baju.... 
Eeemm... rasa badan makin naik la..... Aduh!!! pusing kepala duk fikir.... Badan naik pun jadi masalah.... Mesti le!!!! Bagi mereka yang mementingkan kesihatan dan kecantikan..... ceh!!! macam cantik sangat!!!! tapi kurus lebih cantik.... Walaupun ada yang kata mantap!!!! Aku nak kurus jugak... Macam sekarang pun OK tapi perut ni ha..... Kene gelak Asyraaf je... Ibu Gemuk.... Ada baby ke ... eh!!! eh!!! bujang senang sorang ni.... suka hati dia je cakap.... Aku memang nak baby.... teringin nak tengok idah junior.... Tapi belum ada rezekinya.... Nak anak kene cari bapaknya dulu... huhu!!!! Usia semakin meningkat pulak tu.. eemmmm Entah2 Asyraaf sorang... Redha je la.... Sekurang-kurangnya aku rasa mengandung, bersalin.... 

Kalau dapat macam Asyraaf 10 orang pun tak de masalah, mengandung tak de masalah. Nak jaga dia pun tak de masalah. Nakal budak tu perkara biasa. Sekarang pandai menjawab, macam mak dia jugak. Nak keluarkan dia je susah.... 1 hari aku tunggu... Itu pun teringin beranak lagi masa dalam pantang, dek seronok jaga anak... ceh!!!!! angan2 cerita lama.

Jadi ceritanya  bila badan dah macam kene pam, aku try losyen susut perut. Aku tengok kawan 1 opis gunakan produk ini sama tapi tak serupa.... biasa la banyak brand. Aku pun beli.... Ada hasil atau tak.... Tengok la nanti. Guna 1 dulu kalau OK, boleh teruskan boleh digunakan pada bila2 masa aje.... Lepas mandi ke, nak tidur ke. Ikut la suka hati.... Tapi memang terasa hangat, sapu tang perut je... nak kempis kan perut. Tang pinggul tak payah, biar berisi sikit hehehehe....



2 ulasan:

  1. Saya guna juga masa bersalin anak pertama...tapi tak habis pun sebekas tu...sebab tak rajin nak menyapu. Mana tak gemuk badan ni.

    BalasPadam
    Balasan
    1. guna je misah... masa lepas mandi, nak tidur.... bila2 masa je rasa mcm free sapu je kat mane yang berkenan...

      Padam

SESEDAP RASA