Selasa, 14 Jun 2016

Safi Rania Gold


Alhamdulillah Akhirnya, sekarang cukup set Kecantikan Safi Rania Gold yang diperlukan. Ini lah yang diidam-idamkan, berbulan ke tahun nak cukupkan set keperluan ni. Bermula dengan pencuci muka, krim siang, toner dan yang terakhir sekali Krim Kontur Mata. 

Cuma setakat ni Masker je yang belum cuba lagi manaka  Krim Kecantikan  tak berminat nak guna. Tak sesuai dengan kulit muka aku yang berminyak ni. Akan menjadikan muka naik white head. Memang dari dulu memang niat nak cari produk yang ada semua set seperti safi rania gold ni. Malah perkara yang lebih penting adalah semua produk safi adalah HALAL. Sebab tu pilih yang ini. Di yakini tanpa was-was.... Gitu!!!!.... agak2 boleh ganti Nora Danish tak... hahaha... memang tak la....

Ini pun kadang2 beli masa offer terutamanya kalau jual dalam set seperti dalam kotak, memang lebih murah berbanding beli berasingan. Memang keperluan dan digunakan, jadi tak rugi kalau beli dan simpan sekejap sementara tunggu yang sedia ada habis, dan bila habis stok da ada tak ya nak risau, atau terburu-buru nak beli. 

Pada aku, wajah perlu dijaga, makin usia meningkat, keperluan wajah serti pelembab sekurang-kurangnya, untuk elak muka kering dan kusam paling susah kalau jerawat. Setakat ni Alhamdulillah tak ada, sebab dari muda remaja dah menggunakan pelbagai produk, untuk jaga wajah. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA