Isnin, 30 September 2013

owww...... seksi!!!!!!!


senyum kan sedekah yang paling mudah.....




macam bibir kak tipah ada le...
Aku memang tak sangka lagi terkejut bila ada yang cakap bibir aku seksi... lagi-lagi bila kata bibir seksi macam artis yang berbibir seksi .... siapa?  anggelina jolie ... hehehehehe lagi aku geli hati... bio betul... rasa bibir aku mcm tak berapa nak jadi jer (tak cantik...hahaha) sekali imbas mungkin la kot.... kalau da banyak kali tak ada maknenya...


Tapi bila dah 3 ke 4 orang cakap... OK la..... bukan masuk carta pun sekadar pengetahuan aku jer.... tapi pada mata aku hak milik diri ni rasanya... macam biasa jer.... maklum le aku suka mengigit bibir...  bila bibir terasa kering, jadi habib jadi terpaksa bergantung dengan lips bam... baru tak gigil bibir kadang koyak kulit bibir tu... kadang2 sampai luka...

Apa yang pasti aku senyum ada sikit manis la... walau dalam usia semakin tua ni.... Alhamdulillah... sebenarnya ramai yang menegur senyum manis ceh!!!! kembang... tapi ada juga yang pesan nak senyum tu jangan sebarangan, macam satu kesalahan pulak. Masalahnya aku rasa aku senyum biasa je, orang lain pun senyum juga, so apa salah aku, senyum kan sedekah.... macam2 orang. Dengan senyum pun mudah untuk aku dapat kawan, @ disenangi untuk didekati. orang kata pun tak nampak sombong....





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA