Rabu, 25 September 2013

Ada ke patut!!!!!!!!!!!!!


Tiba2 je call aku, biasa la tanyakan anak dia. Eh!!!!! mood baik pulak hari ni nak borak panjang, aku layan je.... sambil menyampaikan masalah anak dia, maklum le, selalu dengar je abah dia nak ambik melenting-lenting suka. Tapi minggu lepas Sabtu kebetulan birthday abah dia, dia tak nak keluar sebab ada mama zu...  siapa?????? bakal mak tiri Asyraaf... hahahahaa....... 


Aku pelik jugak kenapa Asyraaf tak nak ikut, biasa Ok je. rupanya kene marah dengan mama zu.... hehehehe terasa suka dalam hati aku hahaha.... jahat!! Biasa la anak aku bukan boleh kene marah, tegur baik2 dia akan terima. Anak aku, aku je la faham peel dia. Abah dia, pun kadang2 pening.hahahha...

Apa lagi aku pun bagi tau dia.... Asyraaf da cakap tak nak ikut abah dia kalau ada mama zu.... nasib la dia, macam mane nak uruskan anak dia. aku bagi tau je...

Sebok pulak dia tanya duk mana, anak nak pindah macam mane.... tub2...... soalan buat aku geli hati.......... ada ke patut suruh aku kawin....... kurang ajoooo betul.... alasan kesian kat Asyraaf. Apa kene mengenanya ni..... langsung tak de kaitan... apa2 je la..... Dia yg dah bertahun kenal pompuan tu, di ayak ke sana sini... pun tak kawin2, ini pulak aku yg solo molo ni d suruh kawin.... ingat budak2 boleh main kawin2 ke.... aje ke poyoooo betul bapak Asyraaf ni.... ke dia nak aku lagi hehehehehe...... tak ingin aku hahahaha..... ini semua poyooooooooo

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA