Rabu, 4 September 2013

Dah 7 Tahun




Pejam celik pejam celik, Muhammad Asyraaf cukup 7 tahun pada 03 September 2013. Yang sedihnya tak dapat nak sambut brithday dia, pagi2 sebelum dia pergi sekolah sempat aku call wishes brithday dia, kesian masa hari tu jugak dia pergi sekolah naik basikal atok dia hantar, sedih aku, mak ngah dia jaga anaknya kat hospital demam. Kesian jugak kat mak kene hantar anak aku ke sekolah, ada anak buah langsung tak boleh di suruh. Langsung tak sekian kat atok dia.

Malam tu aku call lagi, tapi tak dapat dia dah tertidur. Ke esokkan harinya aku call waktu magrib masa tu... aku balik kije. Ada ke patut suruh aku balik jam tu jugak, naik marah aku, kesian pun ada, seboleh2 suruh balik, nak kek nak potong kek.... sedih.... cadang nak cuti, tapi tak boleh kerja melambak....


Inilah kali pertama dalam sepanjang 7 tahun aku tak de bersama dia masa hari jadi dia.... kalau tak tiap2 tahun dia potong kek, sebab dah terbiasa, sebab tu dia tuntut jugak. Aku call abah dia suruh belikan kek, abah dia pun tak ingat hari jadi anak dia, memang tak senonoh. Tapi dapat la jugak makan @ potong kek, cuba ibu dia je tak de.....

Macam biasa hujung minggu aku balik, belanja le makan pizza hut..  dengan mak sekali.... serayap ke pasar malam..... cari buah apple hehehehe RM 10 18 biji. Kat putrajaya sebiji RM1.50 mak i jauh beza.....


bukan order banyak pun, tapi tak habis jugak!!!






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA