Rabu, 15 Februari 2012

Hari ini 15 Februari









Tahu kenapa???? hari kelahiran aku ke muka bumi pada hari ini. yang ke berapa 'biarlah rahsia'. Alhamdulillah Allah memberikan usia yang lebih, itu bererti untuk aku muhasabah diri, memperbaiki kelemahan dan kekurangan dan bertambah tua la nampaknya hehehe.







Orang kata usia hanya angka, apa yang penting aku tak le kelihatan tua sangat, jika dibandingkan dengan rakan-rakan seusia dengan aku. Alhamdulillah saiz aku yang "kecil" ni ramai yang ingat aku lebih muda dari usia, ada juga yang ingat aku belum kawin. Apa yang penting jangan tua sebelum usia....






Azam tu tak de la cuma ada niat yang aku tanam, agar tercapai. Hari ni aku pakai, baju yang aku jahit sendiri. Sebenarnya hari ni mood tak berapa baik. Terasa sayu je hati......



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA