Isnin, 25 Disember 2017

Marjorina Cafe



Jauh betul tempat saya nak minum. Sampai ke Kajang haa.... Da sampai nak order baru perasan laaa.... salah tempat le pulak. Bhahhaha memang rezeki mereka la kan. So try la apa yang ada.



Konon-konon nak minum petang makan waffle ke kek ke, da duk fikir macam tu la konon.  Tub-tub saya order thai spicy spaghetti. Nak la tau jugak pedas kaw kaw dia macam mana kan!!! Eeemm... masih x boleh mengatasi tahap kepedasan nampaknya disitu hahaha.... sedap jugak cuma potion dia hanya spaghetti yang banyak, ye memang banyak puas hati, ada la hirisan sosej yang macam ada tak de. Tapi tak pe saya pun tak berapa makan sosej ni. geli hahaha. 

dengan . . 



Nimum apa?? Biasa la saya kan lepas teh, teh, teh lagi dan lagi hahaha so order greentea latte, boleh la layan. Asyraaf pulak spaghetti Chiken Bolognese. Wah siap ada telur mata sebiji pulak. Rasa macam pelik, sebelum ni tak pernah le pulak bolognese @ spaghetti beserta telur. Tapi itu la saje potionnya. puas la makan spaghetti banyak.




  Minuman dia pulak try order Latte Passion Soda yang saya sendiri pilih, sebabnya tak tahu nak order apa hahaha biasa la tempat macam ni i tak biasa u kikikiki. Tapi rasanya best jugak. Biasa la sejuk kan so sekadar merasa je la Alhamdulillah.




Da habis siap order tambahan haney Sirancha Wings, Asyraaf kata pedas semuanya rasa x menggugat tahan kepedasan aku, tak tahu le kalau urat pedas dah putus. Sebabnya orang kata pedas, aku releks je.  Siapa yang baca ni, rajin tul la, sila komen i boleh belanja u makan kat sini aka seorang sahaja. Haaa gituwww..... mana tau bawak laki anak beranak sedara mara bagai kan hahaha. Manakala kalau lelaki yang pasti tiada pasangan hahahaha.... iklan le pulak.

Dah la sekian terima kasih.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA