Isnin, 5 September 2016

Hyate Beauty Conceal Cream



Memandangkan keja yang sentiasa bergerak, dan kadang kala tiada masa untuk berhias @ bersolek. Makanya aku mencari alternatif yang memudahkan, servay jugak untuk mendapatkan produk yang bersesuaian dengan keadaan kerja. 


Jadi ini yang dicadangkan hanya gunakan  Hyate Beauty Conceal Cream, lebih likat dari foundation, tanpa perlu pelembab malah foundation pun tak perlu, tak perlu compact powder, digunakan pula dengan menggunakan brush foundation sapuan jadi sekata. Malah brush tu sangat lembut dan selesa bila disapu di wajah.



Ada pulak kawan yang tegur pakai apa? Untuk malam tu atau pic itu, ternyata saya dalam keadaan kelam kabut, sepatutnya tugas da selesai. Tetapi BOS i's yang teramat rajin tu nak ke program anjuran pejabat lama, secara tiba2 walaupun dia dah tolak pada minggu lepas AKA depan mata aku sendiri dia cakap.



Cepat2 mandi dan solat, dalam keadaan nak cepat tu nak jugak melaram, ceh!!! jadi spray la muka yang berfungsi sebagai pelembab yang boleh digunakan sebelum atau selepas bersolek yang botol putih tu. Kemudian calitkan Hyate Beauty kat muka, kemudian ratakan dengan brushnya. emmmm sangat puas hati sekata seluruh wajah. Cuma aku tambah dengan blusher yang warnanya agak lembut tapi berkilat. Sapu sikit maskara.

Kemungkinan itu muka nampak berkilat, atau lebihnya pencahayaan lampu sebab program tu waktu malam, BOS da tegur "apasal muka pucat" jadi mood tu tiba2 ada kebelakangan ni aku macam suka pulak nak melaram kan, sekian....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA