Sabtu, 24 September 2016

Buku Baru




Akhirnya, dapat juga buat Buku Baru ASB. Lama jugak niat nak buka Buku baru ASB ni tapi bila nak ke ASB aku pun tak tahu kemana. Bila terperasan di Putrajaya ni ada, tertanam juga niat nak buka buku baru selepas bertahun hilang tak dapat dikesan. Baru sekarang tertunai alhamdulillah. Dah lama hilang. Lebih memalukan dalam akaun tu bukan banyak duit pun kikiki.... Tapi tahun ke tahun semakin meningkat. Jumlahnya 

Dalam tu pun bukan banyak RM500 pun tak lepas kwang kwang kwang. Cuma niatnya lepas ni da ada buku nak simpan di ASB dapat la simpan sikit masa buka buku ni.


Lepas ni tak nak simpan di AmBank lagi. Kurang asam masa keluar duit agaknya banker nampak duit kita banyak sikit selang beberapa hari asyik call je suruh masuk insuran, aku tak layan, bila  kata sekejap dengo je buat dengo tak dengo. Lebih 1/2 jam naik sakit hati aku, tapi setuju jugak masuk insuran tu dah terjebak.

Tak mahal pun, terus potong duit dalam akaun sedia ada, tapi aku pun tak takut apa-apa jadi ada bukti pemotongan sebab aku sentiasa update buku tu. Langkah berjaga-jaga sebab sebelum ni setahun tak update so lamsam  sekali update sabo je la. Aku pun tak tau abah Yap habis ke tak bayar hutang aku. Dia tanya pulak berapa tinggal. Ayoo ayooo pening.... Aku tak rekod dia pun x rekod. Dia memang pandai bab2 tak aci ni. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA