Isnin, 12 Oktober 2015

Tilam Spring Star




Baru-baru ni ada tetamu datang, so aku beli la tilam ni, memang tebal harganya pun RM750 tengah offer kalau tak RM12++.++ jugak. Memang sengaja beli tilam yang kualiti sikit, sikit je tapi da mahal la sangat rasanya tu.

Alhamdulillah beli jugak akhirnya, hajat nak beli tu memang dah lama ada, tapi biasa la aku nak beli tunggu offer, kebetulan tengok di giant bangi pun ada brand dreamland, hati dah berkobar2 nak beli. Sudahnya aku beli di presint 15 memang bukan brand popular tapi boleh la sedap jugak di buat tidur, ingat nak beli katil sekali, murah je baru RM 450 lagi murah dari harga tilam, tapi tak berani aku nak menanggung risoko, kot2 nak guna duit, @ kecemasan ke, so abaikan dulu, tanpa katil atas tilam empuk pun dah kira sedap dan selesa. 

 


Sebelum tetamu datang pun aku dah tidur di bilik tetamu rasmikan tilam ni, dengan si bujang senang la kan siapa lagi, kalau tak tidur celah ketiak aku mana boleh da beso penakut adoi!!!! x boleh tahan aku. Apa pun Alhamdulillah niat nak beli tilam dah pun tercapai.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA