Khamis, 1 Oktober 2015

Gemuk Sudah


EEmmmmm.... lepas je ramadhan disambut dengan shawal..... makanya berpesta makan la gamaknya... MasyakAllah asyik2 makan je,. Apa la nak jadi niiii.... Orang selalu kata "senang hati" kalau badan makin berisi, tapi tanya le sesiapa yang banyak isi, susah hati lagi ada sebab badan makin gemuk, mujur la aku ni tak gemuk, mantoooppp je kikikiki.





Tapi tu la tu hehe.. aku sendiri tak suka badan berisi da banyak baju pakai eh!!! da banyak baju tak boleh pakai, boleh tu boleh tapi terserlah segala daging "senang hati" sangat tu.... adeh!!!!! Nak puasa



Nak puasa ada aje cabarannya, orang nak datang rumah la, baru-baru ni budak cuti sekolah kerana jerebu la. Macam -macam alasan... sempat puasa 7 hari je, tu memang alasan le tu orang kata nak seribu daya tak nak berdalih-dalih. Nekad lepas nikene konterol makan

 
Lepas tu aku pun 1, suka bawak makanan ke office, kawan2 pulak suka, dan kawan2 pulak bawak makanan tinggal kan dalam bilik, sudahnya aku yang mengunyah tak sudah2. Aku ni bukan boleh tengok makanan allergic sikit rasa nak makan je em... jawabnya ini la hasil.... Badan makin banyak daging...







Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA