Sabtu, 17 Januari 2015

wallet Vincci


Baru dapat tukar wallet, biasa la jenama pilihan tak lain tak bukan hanya Vincci. Alhamdulillah, Nak beli wallet pun nak tunggu dapat bonus. Sebab cuti yang ada Nak simpan, perancangan yang lebih besar perlu diutamakan. Itu le kelebihannya bonus, syukur alhamdulillah daripada tak de.

Pilihan warna tetap hitam, warna selamat selain nampak eksklusif dan mewah... Gitu!!!!!! Harga RM 99.00, sebenarnya memang mahal bagi aku, tapi memandangkan beberapa tahun sekali beli tak pe la.



Sebenarnya wallet ni 2 in 1, boleh di jadikan hand bag, sebab bertali, tali pun boleh di buka. Selain itu, ada 2 pic untuk letak kad dan buku chek, boleh digunakan salah 1 @ keduanya sekali, dan ada 2 warna...,emmmm itu yg tertarik, walhal dan pilih yang lain. Tapi banyaknya 2..... Kebetulan sama dengan favourite number aku 2....



Selain itu, dalam aku memilih wallet mesti banyak tepat letak kad, jadi semuanya cantik dan terletak, so cantik mana pun wallet, atau murah mana pun harganya, kalau mahal pun x akan beli.... So.koceknya kene  banyak, baru jadi pilihan.


Wallet lama dan terkoyak2, walaupun masih boleh digunakan tapi segannya dah rosak. Bertahun jugak guna wallet lama, beli di LINO, murah je, tak sampai pun rm 50, masa tu. Nak beli mahal2 memang tak mampu, banyak tanggungan, so bila dah rosak, agak menghitung hari jugak untuk beli baru. Hari ni la dapat ke vincci aka alamanda.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

SESEDAP RASA